Shop Mobile More Submit  Join Login
lampka by SirSubaru lampka by SirSubaru
mam downa że to wrzucam ale lubię to zdjątko i komentarz do niego... zwróćcie uwagę na cień kieliszka... wyglądał jak skrzydła i trochę go tylko uwidoczniłam i poprawiłam w PS ^.^

dedykuje wszystkim którzy komentuje moje głupie prace i wytrzymują ze mną xD jak skończę w rekolekcje (jutro je mam..) 3 martwe natury na zajęcia postaram się dać coś normalnego :)
Add a Comment:
 
:iconbearcik:
BeArcik Featured By Owner Mar 3, 2008  Hobbyist General Artist
Mnie się to strasznie podoba^^ Wygląda jak kreff:D
Reply
:iconsirsubaru:
SirSubaru Featured By Owner Mar 3, 2008
to dobrze bo to miała być krew x3
Reply
:iconlordxelos:
lordxelos Featured By Owner Feb 28, 2008   Photographer
HeHe podoba mi się motyw tej krwi, a może to wino ^^ krew-wino jedno i to samo co dla nie których ^^

Pomysłowe ^^
Reply
:iconsirsubaru:
SirSubaru Featured By Owner Mar 3, 2008
krew to miała być choć w rzeczywistości to tylko farba xD
Reply
:iconmixik:
Mixik Featured By Owner Feb 27, 2008  Hobbyist General Artist
hoo, super wygląda ^^
Reply
:iconsirsubaru:
SirSubaru Featured By Owner Feb 27, 2008
dzięki :D :hug:
Reply
:iconvincentfaust9:
VincentFaust9 Featured By Owner Feb 27, 2008  Student Writer
Bardzo fajne zdjęcie :) I ten podpis jest swietny :D Fav :)
Reply
:iconsirsubaru:
SirSubaru Featured By Owner Feb 27, 2008
bardzo się ciesze że się podoba :hug: dziękuje ^ ^
Reply
:iconleaf-oneechan:
Leaf-oneechan Featured By Owner Feb 27, 2008
wow! swietne!
Reply
:iconsirsubaru:
SirSubaru Featured By Owner Feb 27, 2008
dziękuje :)
Reply
:iconsaina-chan:
saina-chan Featured By Owner Feb 27, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Wspaniałe zdjęcie, co Ty chcesz od tego? Tylko zastanawia mnie jak żeś uchwyciła coś takiego o.o
Reply
:iconsirsubaru:
SirSubaru Featured By Owner Feb 27, 2008
a normalnie.. nudziło mi się to pryskałam farbami kieliszek,kartki itp. a potem ustawiłam kartke jako tło by było takie fajne białe ^ ^
Reply
:iconsaina-chan:
saina-chan Featured By Owner Feb 27, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Aha :D
Efekt i tak jest niesamowity.
Reply
:iconmamucisko:
mamucisko Featured By Owner Feb 27, 2008
Takie to ciekawe ;p
Ja lubić twoje 'głupie' prace :D
Reply
:iconsirsubaru:
SirSubaru Featured By Owner Feb 27, 2008
ciesze się :hug:
Reply
:icondemon-lionka:
Demon-Lionka Featured By Owner Feb 27, 2008
Mnie się podobuje bardzo ^^ Nic dziwnego, że tak Cię to urzekło ;3 Mała rzecz, ale cieszy :)
Reply
:iconsirsubaru:
SirSubaru Featured By Owner Feb 27, 2008
bardzo się ciesze ze się podoba ^ ^ dobrze jak małe rzeczy cieszą xd
Reply
:icondemon-lionka:
Demon-Lionka Featured By Owner Feb 28, 2008
Od tego są ;3
Reply
:iconwhite-wolfie:
white-wolfie Featured By Owner Feb 27, 2008
Ty ... fajnie to wygląda :D ;3
Reply
:iconsirsubaru:
SirSubaru Featured By Owner Feb 27, 2008
Ty.. dzięki xD
Reply
:iconishisu:
Ishisu Featured By Owner Feb 26, 2008
Ty masz takie fajne pomysły, że aż przyjemnie jest oglądać Twoją galerie ^_^
Reply
:iconsirsubaru:
SirSubaru Featured By Owner Feb 26, 2008
dziękuje kochana :* nadal markujesz? xD nie wyś;pisz się xd
Reply
:iconishisu:
Ishisu Featured By Owner Feb 26, 2008
już zaraz idę, spałam od 8 do 11 XD"
Reply
:iconsirsubaru:
SirSubaru Featured By Owner Feb 27, 2008
hehehe :DD zawsze jak markuje to Ciebie też na gg widzę.. to nasza cecha wspólna xD
Reply
:iconishisu:
Ishisu Featured By Owner Feb 27, 2008
XDDDD jesteśmy nocne marki he XDDD
Reply
:iconsirsubaru:
SirSubaru Featured By Owner Mar 3, 2008
kiedyś musimy umówić się na wspólne markowanie za pomocą gg xD
Reply
:iconishisu:
Ishisu Featured By Owner Mar 4, 2008
taaak 8D
Reply
:iconsirsubaru:
SirSubaru Featured By Owner Mar 5, 2008
daj znać jak będziesz miała trochu luźniej w budzie.. ^ ^
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×
Download JPG 402 × 674



Details

Submitted on
February 26, 2008
Image Size
55.7 KB
Resolution
402×674
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
255
Favourites
4 (who?)
Comments
29
Downloads
3
×